A community forum for Wargamers and Roleplayers alike from Timisoara, Romania.


Nu sunteti conectat. Conectati-va sau inregistrati-va

Menoth Q&A

In jos  Mesaj [Pagina 1 din 1]

1 Menoth Q&A la data de Dum Mai 08, 2011 9:35 pm

Reapez

avatar
Furacios Biban
deci rasfoiam cardurile si am dat peste un lightjack Dervish si m-o bagat in dubii urmatoarea abilitate:

SWORD:

Combo Strike: make a melee attack. Instead of making a normal dmg roll, the POW of the damage roll is equal to this model's STR plus twice the POW of this weapon.

el are str 9, POW de la arma 4.

asta inseamna ca la dmg roll dau 9+2*4+2d6?

Vezi profilul utilizatorului

2 Re: Menoth Q&A la data de Dum Mai 08, 2011 10:34 pm

sataniel

avatar
Furacios de blugi
Da


_________________
Vezi profilul utilizatorului http://web.info.uvt.ro/~mpopescu

3 Re: Menoth Q&A la data de Dum Mai 08, 2011 11:12 pm

Tarash_Bulba

avatar
Furacios de blugi
Dar vezi ca nu poti sa faci 2 atacuri din astea ca si atacuri initiale sau ori ce fel de atacuri dupa aceea.

Ideea e ca atunci cand faci atacurile initiale poti sa alegi sa lovesti cu fiecare din arme, in cazul asta 2 bucati, sau sa faci special attack, adica combo strike-ul asta.

Combo strike reprezinta faptul ca loveste cu ambele sabii deodata. Asta ar putea fi folositor cand incerci sa treci de un model cu ARM mare, sa reusesti sa ii faci ceva cu un P+S de 17 fata de doua atacuri cu P+S 13.

Vezi profilul utilizatorului

4 Re: Menoth Q&A la data de Dum Mai 08, 2011 11:15 pm

Reapez

avatar
Furacios Biban
daca pun 3 focus pe el:
pot sa fac asa? :
dau charge, -1 focus
dau atacul initial,
apoi dau atacul special -1 focus
boostui attack -1 focus

Vezi profilul utilizatorului

5 Re: Menoth Q&A la data de Dum Mai 08, 2011 11:27 pm

Tarash_Bulba

avatar
Furacios de blugi
Reapez a scris:daca pun 3 focus pe el:
pot sa fac asa? :
dau charge, -1 focus
dau atacul initial,
apoi dau atacul special -1 focus
boostui attack -1 focus

Nu. Citeste regulile pt. atacuri in Prime ( In Primal e la pag. 48 si 49).
Poti sa faci atacurile normale (2x in cazul asta) SAU un atac special.

Deci in cazul tau poti sa sarjezi, dai atacul special (boosted de la sarja). Daca nu ai boost-uit attack roll-ul (adica to hit) atunci mai ai 2 Focus pe care poti sa le folosesti pt. a cumpara inca 2 atacuri normale, fie sa cumperi unul la care sa ii dai boost fie la atack roll fie la damage roll.

Vezi profilul utilizatorului

6 Re: Menoth Q&A la data de Lun Mai 09, 2011 12:54 am

sataniel

avatar
Furacios de blugi
Reapez a scris:daca pun 3 focus pe el:
pot sa fac asa? :
dau charge, -1 focus
dau atacul initial,
apoi dau atacul special -1 focus
boostui attack -1 focus


Da, poti. Nu te obliga nimeni sa faci special attack in sarja asa cum reiese din ce a scris Adi.


_________________
Vezi profilul utilizatorului http://web.info.uvt.ro/~mpopescu

7 Re: Menoth Q&A la data de Lun Mai 09, 2011 8:49 am

Tarash_Bulba

avatar
Furacios de blugi
sataniel a scris:
Reapez a scris:daca pun 3 focus pe el:
pot sa fac asa? :
dau charge, -1 focus
dau atacul initial,
apoi dau atacul special -1 focus
boostui attack -1 focus


Da, poti. Nu te obliga nimeni sa faci special attack in sarja asa cum reiese din ce a scris Adi.

Din ce am citit in Primal/Prime, nu se poate folosi special attack decat ca si atac initial. Cel putin asa am inteles din ce se scrie acolo.

E clar ca nu te obliga nimeni sa folosesti special attack cand sarjezi, dar nu poti sa il dai dupa ce dai atacurile initiale.


Vezi profilul utilizatorului

8 Re: Menoth Q&A la data de Lun Mai 09, 2011 10:51 am

Bogdan

avatar
Furacios de Gin
Si eu am o situatie asemanatoare cu Marauder-ul care are Hydraulic Pistons. Are Combo Smite. In loc de Doua atacuri de P+S 16 fac unul singur care functioneaza la fel cu cel de la Dervish dar are si Smite.

Vezi profilul utilizatorului

9 Re: Menoth Q&A la data de Lun Mai 09, 2011 11:27 pm

Tarash_Bulba

avatar
Furacios de blugi
sataniel a scris:
Reapez a scris:daca pun 3 focus pe el:
pot sa fac asa? :
dau charge, -1 focus
dau atacul initial,
apoi dau atacul special -1 focus
boostui attack -1 focus


Da, poti. Nu te obliga nimeni sa faci special attack in sarja asa cum reiese din ce a scris Adi.

Am recitit partea de combat actions din rulebook si este asa cum spuneti.

Se poate face special attack oricand, cu amendamentul ca se poate face doar un singur special attack per combat action si ca daca nu se face ca si initial attack trebuie cumparat cu focus/fury dupa cazul.




Vezi profilul utilizatorului

10 Re: Menoth Q&A la data de Mar Mai 10, 2011 1:30 am

Reapez

avatar
Furacios Biban
special attacks nu pot fi facut ca si additional attacks.
la fel ii si la power attacks. adica asta am inteles eu din ce am citit.

asta inseamna ca nu pot fi cumparata cu f/f?

Vezi profilul utilizatorului

11 Re: Menoth Q&A la data de Mar Mai 10, 2011 8:58 am

Tarash_Bulba

avatar
Furacios de blugi
Reapez a scris:special attacks nu pot fi facut ca si additional attacks.
la fel ii si la power attacks. adica asta am inteles eu din ce am citit.

asta inseamna ca nu pot fi cumparata cu f/f?

Cum a zis Mihai, cum am zis si eu dupa ce am recitit sectiunea combat actions din rulebook, poti sa faci special attacks ca si additional attacks.
Ideea e ca nu le poti face decat o data pe combat action, nu de mai multe ori.

Iar power attacks (cu cateva mici exceptii) nu se pot face dupa ce sarjezi dar in rest se pot cumpara (ca si special attacks) cu focus/fury daca intrunesti conditiile necesare pt. a le face.

Vezi profilul utilizatorului

12 Re: Menoth Q&A la data de Mar Mai 10, 2011 10:54 am

Bogdan

avatar
Furacios de Gin
Asta probabil vrea sa zica ca pot da cu ambele atacuri de pe Marauder dupa care imi pot cumpara si un combo Smite. Asta inseamna 2x Ram Piston Attacks si pt. 1x Focus cumpar un atac care il fac combo Smite. Hm .. suna destul de tentant pentru a incerca Marauder-ul. Pt. 7 puncte 2x PS16 si un Combo Smite nu suna rau deloc!

Vezi profilul utilizatorului

Continut sponsorizat


Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum